PR У СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ АКАДЕМІЧНОЇ МУЗИКИ

  • Людмила Обух ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника», м. Івано-Франківськ http://orcid.org/0000-0003-3556-7587
Ключові слова: public relations (PR), менеджмент, академічна музика, музична культура, соціальна складова

Анотація

Досліджено  ефективність  використання PR-служби та застосування відповідних стандартів у системі менеджменту академічної музики в Україні. Охарактеризовано напрями, методи й технології PR та їх раціональне застосування на сучасному етапі в академічному музичному мистецтві як найменш вивченому з точки зору музичного менеджменту. Виявлено, що ефективність PR-кампанії залежить не лише від успішно розв’язаних завдань, а й від рівня культурного й духовного розвитку суспільства. Визначено, що сучасний PR у системі менеджменту академічної музики – важливий підтримуючий фактор маркетингу і реклами, завдяки якому можна створити позитивний та привабливий імідж, здобути певну репутацію серед різних соціальних кіл, впливати на соціальну думку та вибудовувати певні шляхи впливу.

Біографія автора

Людмила Обух, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника», м. Івано-Франківськ

кандидат мистецтвознавства, докторант Навчально-наукового інституту мистецтв

Опубліковано
2020-05-03
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ