СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi45.656

Ключові слова:

стратегічні комунікації, зв’язки з громадськістю, культура.

Анотація

Стратегічні комунікації передбачають свідомий обмін інформацією з метою переконування, впливу й інформування аудиторії для зміни її поведінки. Акцентується увага на тому, що вони розглядаються як розвиток PR. Формула стратегічних комунікацій включає акторів, впливи та ефекти. Розглядаються етапи реалізації стратегічних комунікацій: ознайомлення, зацікавлення, першу спробу, постійне використання та формування прихильників. Доведено, що успіх залежить від наявності цінностей та взаємної довіри. У сфері культури застосовують стратегічні комунікації, зокрема маркетингові заходи та зв’язки з громадськістю, публікації, моніторинг ЗМІ, прес-конференції, підтримка контактів із представниками ЗМІ й кризові комунікації.

Біографії авторів

Оксана Пелех , Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне

доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту

Богдан Юськів , Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне

доктор політичних наук, професор, професор кафедри економіки та управління бізнесом

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-16

Як цитувати

Пелех , О., & Юськів , Б. (2023). СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (45), 170–178. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi45.656

Номер

Розділ

ДИНАМІКА КУЛЬТУРИ. КУЛЬТУРНА ПАМ’ЯТЬ. КУЛЬТУРА ТА ТРАДИЦІЇ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.