КУЛЬТУРА, ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ : ДО ПИТАННЯ ПРО СОЦІОКУЛЬТУРНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ГАЛУЗІ

Ключові слова: PR, глобалізація, культура, корпоративний та агенційний PR, міжкультурна комунікація, Ґ. Гофстед, емічний та етичний підходи.

Анотація

Під час аналізу соціокультурних детермінант та особливостей PR-практики виявлено обмеження «культурного імперіалізму» і методологічного монізму, коли PR-культура у її світовому масштабі проєктується з позиції західних моделей, що нівелює культурний партикуляризм і плюралізм, національний етос, індивідуальну внутрішню специфіку. Зв’язки з громадськістю можна назвати культурою, зосередженою головним чином на своїх людях та практиках, при цьому, обумовлена національними та етнічними особливостями. Якщо говорити про PR у контексті між культурної комунікації, то більшість сучасних дослідників сходяться на думці, що кампанії мають бути адаптовані до багатьох культур задля власного успіху, а це означає, що між клієнтом, піарником та цільовою громадськістю має існувати взаємне розуміння культурного базису.

Біографія автора

Тетяна Коржова , Київський національний університет культури і мистецтв

кандидатка наук із соціальних комунікацій

Опубліковано
2024-06-13
Розділ
ПРОБЛЕМИ І СУПЕРЕЧНОСТІ СУЧАСНОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОЦЕСУ