МІСТО ЯК КУЛЬТУРНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОСТІР:ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ

Ключові слова: місто, культурно-комунікативний простір, система, культура, міська культура

Анотація

Обґрунтовано основні положення, що визначають необхідність розширення культурологічних
досліджень міста з урахуванням його розуміння як культурно-комунікативного простору, а також наукової концептуалізації в українській культурології низки понять: міська культура, міський спосіб життя, міська мода,
міське середовище, міські традиції тощо. Акцентовано, що сучасне місто – складна культурно-комунікативна система, що являє собою конгломерат різних за внутрішнім смисловим наповненням та зовнішнім матеріальним проявом соціокультурних феноменів. Культурно-комунікативні простори різних міст, як і інших поселень, формують загальну архітектоніку культурного простору країни.

Біографія автора

Оксана Олійник, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

викладач кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу

Опубліковано
2019-09-27
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ