РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЇ У СТАНОВЛЕННІ МЕНЕДЖМЕНТУ АКАДЕМІЧНОЇ МУЗИКИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Людмила Обух Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника», м. Івано-Франківськ https://orcid.org/0000-0003-3556-7587

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi31.229

Ключові слова:

засоби масової інформації та комунікації, менеджмент, академічна музика, національна культура, медійний продукт

Анотація

 Наведено огляд публікацій, дотичних обраній тематиці. Роль ЗМІ у менеджменті академічної музики розглянуто крізь призму ключових культурних індустрій, які мають справу з індустріальним виробництвом та розповсюдженням текстів (широкого мовлення, друку, інтернету). Описано їх безпосередню комунікацію завдяки єдиному в Україні спеціалізованому журналу «Музика», національному радіо та телевізійному каналу «Культура» і їх розміщенню в соціальних мережах. Визначено, що для становлення менеджменту академічного музичного мистецтва в Україні засоби масової інформації та комунікації відіграють роль іміджмейкера та лобіста, тобто є ефективним засобом піару та промоушину високого культурного продукту.

 

Біографія автора

Людмила Обух, Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника», м. Івано-Франківськ

кандидат мистецтвознавства, докторант

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-16

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ