ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ВИРАЗОВІСТЬ У СУЧАСНІЙ КИТАЙСЬКІЙ ДУХОВНІЙ МУЗИЦІ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРІВ ВАН ХЕШЕНА ТА ІНЬ ЦИНА)

Автор(и)

  • Дзякунь Ден Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка, м. Львів

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.95

Ключові слова:

китайська музика, музичний інструмент, духовий оркестр, пентатоніка, діалог східної і західної культур.

Анотація

Розкрито специфіку інструментальної виразовості у творах китайських композиторів для духового
оркестру. Проаналізовано п’єси «Нічна краса пасовиська» Ван Хешена та «Дорога на небо» Інь Цина з точки зору тембрової семантики та характерної китайської ладовості. Визнано, що найбільш оригінальними, з точки зору діалогу східної і західної культур і співставлення музичних систем, є уведення до духового оркестру європейського зразка національно-специфічних інструментів, таких як пі-па, цимбали та ін. Указані процеси у китайській музиці є прикладом взаємодії тенденцій акультурації й інкультурації.

Біографія автора

Дзякунь Ден, Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка, м. Львів

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-19

Як цитувати

Ден, Д. (2019). ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ВИРАЗОВІСТЬ У СУЧАСНІЙ КИТАЙСЬКІЙ ДУХОВНІЙ МУЗИЦІ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРІВ ВАН ХЕШЕНА ТА ІНЬ ЦИНА). УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (28). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.95

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.