ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ АНСАМБЛЬ «ПРОЩАННЯ» ЧЖАНА ЦЯНЬЇ У ПРОЕКЦІЇ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi42.559

Ключові слова:

композитори Китаю, діалог культур, сучасна музика, музична мова.

Анотація

Зосереджено увагу на аналізі закономірностей векторів розвитку музичної мови в інструментальній музиці сучасного китайського композитора Чжана Цяньї під кутом зору діалогу культур. Розглянуто основні тенденції музичної мови митця, а також виокремлено домінуючі засоби виражальності у вибраному творі. Висвітлено роль сучасних композиторських технік як основних засобів для втілення музичних образів. Також у роботі окреслюються прояви фольклору у музичній мові інструментального ансамблю «Прощання», а також звукозображальні ефекти, що допомагають у створенні цілісного музичного образу.

Біографія автора

Чжан Цзеї , Львівська національна музична академія ім. М.В. Лисенка

аспірант кафедри історії музики

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-26

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ