ЖІНОЧЕ БАНДУРНЕ ВИКОНАВСТВО В ЕМІГАРЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЛЬЩІ: МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Бобечко О.Ю. Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, м. Дрогобич

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.68

Ключові слова:

Україна, Польща, Перемишль, бандура, жінка-бандуристка, бандурне мистецтво, ансамбль бандуристок.

Анотація

Висвітлюється мистецька діяльність жінок-бандуристок в еміграції. Досліджується історія становлення
та функціонування бандурного мистецтва в Польщі. Аналізується вплив історично сформованих стереотипів та упереджень, пов’язаних із властивою кобзарській культурі системою цінностей, на формування сольного та ансамблевого бандурного виконавства на теренах сусідньої держави. Розглядається творчо-виконавська і організаційно-просвітницька діяльність подвижниць бандури, які зробили вагомий внесок у розвиток та становлення виконавства на бандурі в еміграційному середовищі Польщі.

Біографія автора

Бобечко О.Ю., Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, м. Дрогобич

кандидат мистецтвознавства, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-08

Як цитувати

Бобечко, О. (2019). ЖІНОЧЕ БАНДУРНЕ ВИКОНАВСТВО В ЕМІГАРЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЛЬЩІ: МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (28). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.68

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.