МЕДІА-МИСТЕЦТВО ЯК ФЕНОМЕН СУЧАСНОЇ МЕДІАКУЛЬТУРИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi40.545

Ключові слова:

медіакультура, медіа-мистецтво, комп’ютерні технології, цифрове мистецтво, віртуальність, соціокультурний активізм, NFT-мистецтво.

Анотація

Висвітлено соціокультурні передумови становлення медіа-мистецтва та особливості сучасного етапу його розвитку. Аналізуються виражальні можливості медіа-мистецтва і нові стратегії художньої творчості. Медіа-мистецтво концептуалізується як новий культурний феномен, що відрізняється від традиційних мистецтв матеріальними, часовими й візуальними параметрами. Обґрунтовано, що розвиток медіа-мистецтва призводить до появи культурних текстів нової якості, специфікою яких є гібридність, процесуальність, висока інформаційна ємність, потужний імерсійний вплив, інтерактивність тощо. Проаналізовано функції медіамистецтва в часи війни на прикладі українського NFT-арту.

Біографії авторів

Вікторія Головей , Волинський національний університет ім. Лесі Українки, м. Луцьк

доктор філософських наук, професор

Олеся Лоид-Маиер , Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк

аспірантка кафедри культурології

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-09

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ