ПОЕТИКА ЯК ХОРЕЯ ТА АРЕТЕЯ: СИНКРЕТИЗМ МУЗИКИ І. СТРАВІНСЬКОГО

Автор(и)

  • Ареф'єва Є.Ю. Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi27.61

Ключові слова:

синкретизм, синестезія, музична поетика, синтез мистецтв, рефлексія

Анотація

Категорії «хорея» та «аретея» дають можливість наблизитися до образу музики І. Стравінського в
контексті його синтетизму та синкретизму. Йдеться про те, що Стравінський за своєю природою,
походженням як композитор синтетичного типу тяжів до синкретизму, тобто до не розкладений на будь-
які елементи синтез, які у нього вбудовуються у твір і починають жити як реалії музичного буття.
Стравінський – неофіт у релігійній музиці, його релігійність, як і у багатьох філософів, художників
Срібного віку склалася як заперечення стихійного атеїзму та позитивізму. Звідси такий «язичницький
похід» у давнину, дохристиянську культуру.

Біографія автора

Ареф'єва Є.Ю., Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського

аспірантка

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-05

Як цитувати

Ареф’єва, Є. (2019). ПОЕТИКА ЯК ХОРЕЯ ТА АРЕТЕЯ: СИНКРЕТИЗМ МУЗИКИ І. СТРАВІНСЬКОГО. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (27). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi27.61

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.