ПОЕТИКА ЯК ХОРЕЯ ТА АРЕТЕЯ: СИНКРЕТИЗМ МУЗИКИ І. СТРАВІНСЬКОГО
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi27.61Ключові слова:
синкретизм, синестезія, музична поетика, синтез мистецтв, рефлексіяАнотація
Категорії «хорея» та «аретея» дають можливість наблизитися до образу музики І. Стравінського в
контексті його синтетизму та синкретизму. Йдеться про те, що Стравінський за своєю природою,
походженням як композитор синтетичного типу тяжів до синкретизму, тобто до не розкладений на будь-
які елементи синтез, які у нього вбудовуються у твір і починають жити як реалії музичного буття.
Стравінський – неофіт у релігійній музиці, його релігійність, як і у багатьох філософів, художників
Срібного віку склалася як заперечення стихійного атеїзму та позитивізму. Звідси такий «язичницький
похід» у давнину, дохристиянську культуру.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-09-05
Як цитувати
Ареф’єва, Є. (2019). ПОЕТИКА ЯК ХОРЕЯ ТА АРЕТЕЯ: СИНКРЕТИЗМ МУЗИКИ І. СТРАВІНСЬКОГО. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (27). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi27.61
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ