ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА ПАРАДИГМА КАНТАТИ "ПІСНЯ ПРО ЧОРНОВОЛА" МИКОЛИ ЛАСТОВЕЦЬКОГО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.107

Ключові слова:

жанр кантати, новітня історія України, герой, форма твору, стильові риси

Анотація

Наведено огляд ґенези жанру кантати в національному музичному мистецтві. Розглянуто найбільш
показові взірці кантат у доробку українських мистців минулого та сьогодення. Описано особливості створення кантати «Пісня про Чорновола» сучасним композитором М. Ластовецьким як першого твору − музичної присвяти видатному політику й дисиденту. Проаналізовано її структуру, виконавський склад, музично-виразові засоби. Виявлено її жанрово-стильові атрибути як урочисто-піднесеної панегіричної кантати з ознаками філософського узагальнення. Окремо розглянуто постать героя України В. Чорновола як прикладу незламного борця за незалежність, свободу й демократію.

Біографія автора

Любомира Ластовецька, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка

Доцент кафедри методики музичного виховання і диригування

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-21

Як цитувати

Ластовецька, Л. (2019). ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА ПАРАДИГМА КАНТАТИ "ПІСНЯ ПРО ЧОРНОВОЛА" МИКОЛИ ЛАСТОВЕЦЬКОГО. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (28). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.107

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.