СПЕЦИФІКА ПОЛІФОНІЧНОГО ЦИКЛУ О. ЯКОВЧУКА В ЗІСТАВЛЕННІ КАТЕГОРІЇ «ТРАДИЦІЙНЕ – ІННОВАЦІЙНЕ»

Ключові слова: українська фортепіанна музика, поліфонічний цикл, прелюдія, фуга, техніка поліфонічного письма, модальна техніка

Анотація

ХХ століття в українській музичній культурі позначене неабияким інтересом композиторів до жанру поліфонічного циклу, який склався в епоху бароко. Одним із сучасних українських композиторів, який представив оригінальне бачення барокового прототипу, є Олександр Яковчук, у творчості якого помітне місце посідає поліфонічний цикл «12 прелюдій і фуг для фортепіано». Здійснено теоретико-музикознавчий огляд циклу, виділені основні традиційні та інноваційні підходи до композиції прелюдій і фуг, більш детально проаналізовано два мініцикли – «in Es» та «in B».

Біографія автора

Люція Циганюк , Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, м. Хмельницький

викладач кафедри інструментально-виконавських дисциплін

Опубліковано
2020-12-21
Розділ
ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ