МАЛИЙ ФОРТЕПІАННИЙ ЦИКЛ У ДОРОБКУ ПОЛЬСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ 1920-х - 1950-х (СТИЛЬОВИЙ АСПЕКТ)

  • Ольга Стрілецька Львівська національна музична академія ім. М.В. Лисенка, м. Львів
Ключові слова: малий цикл, національна традиція, стильовий напрям, композиторська техніка, фольклорно-етнічне начало.

Анотація

Здійснено спробу узагальнення щодо спадкоємності національної традиції, спостереження генеральних тенденцій та рис авторської індивідуальності. На підставі творчості Г. Бацевич, Р. Мацеєвського,
П. Перковського, А. Малявського та низки інших польських музикантів окреслено палітру стильових напрямів і ознак індивідуального авторського стилю, притаманних польській фортепіанній творчості окресленого періоду у жанрі малого циклу. Їх єднає спільність творчих установок, що веде від здобутків К. Шимановського (його жанрових пріоритетів, кола образності, синтезу фольклорного начала з модерним музичним словником і композиторсько-технічними засобами).

Біографія автора

Ольга Стрілецька, Львівська національна музична академія ім. М.В. Лисенка, м. Львів

аспірантка

Опубліковано
2019-09-06
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ