ІВЕНТ-ТУРИЗМ : ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОМОЦІЇ

Ключові слова: туризм, івент-туризм, подія, фестиваль, промоція, територія.

Анотація

Досліджуються основні переваги івент-туризму на прикладі музичних фестивалів із проєкцією на перспективи його промоції, серед яких: медіавплив як на внутрішньодержавному, так міжнародному рівнях; брендинг території; різні типи квитків, адаптовані до потреб конкретного туриста (одноденний квиток, два/три дні, VIP абонемент тощо); пропозиції різноманітних заходів у межах події; власний мерчандайзинг (сувенірна продукція, футболки, сумки, блокноти тощо); пропозиції з розміщення туристів; створення робочих місць за рахунок надання супутніх послуг тощо.

Біографії авторів

Роксолана Дьяченко, Київський столичний університет ім. Б. Грінченка

кандидат мистецтвознавства, доцент

Людмила Кононенко, Київський столичний університет ім. Б. Грінченка

кандидат історичних наук, заслужений працівник культури України

Опубліковано
2024-12-25
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ