РОЛЬ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО БРЕНДУ
Ключові слова:
туристична дестинація, гастрономічний туризм, бренд, національна кухня, гостинність, винний туризм
Анотація
Розглядається гастрономічний бренд, який надає можливість оживити і диверсифікувати культурний туризм, оскільки він одночасно втілює в собі традиційні цінності і нові тенденції в сучасному суспільстві, а саме повага до місцевої культури, здорового способу життя, автентичності, стійкості. Охарактеризовано роль туристичної дестинації у виборі напряму поїздки, що приведе до зростання на туристському ринку гастрономічних пропозицій, які засновані на локальних продуктах високої якості.
Опубліковано
2020-03-16
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ