РОЛЬ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО БРЕНДУ

Автор(и)

  • Степан Дичковський Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ https://orcid.org/0000-0003-4771-4521

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi31.215

Ключові слова:

туристична дестинація, гастрономічний туризм, бренд, національна кухня, гостинність, винний туризм

Анотація

Розглядається гастрономічний бренд, який надає можливість оживити і диверсифікувати культурний туризм, оскільки він одночасно втілює в собі традиційні цінності і нові тенденції в сучасному суспільстві, а саме повага до місцевої культури, здорового способу життя, автентичності, стійкості. Охарактеризовано роль туристичної дестинації у виборі напряму поїздки, що приведе до зростання на туристському ринку гастрономічних пропозицій, які засновані на локальних продуктах високої якості.

 

Біографія автора

Степан Дичковський, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ

кандидат педагогічних наук, доцент, директор інституту практичної культурології та арт менеджменту

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-16

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ