РОЛЬ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО БРЕНДУ
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi31.215Ключові слова:
туристична дестинація, гастрономічний туризм, бренд, національна кухня, гостинність, винний туризмАнотація
Розглядається гастрономічний бренд, який надає можливість оживити і диверсифікувати культурний туризм, оскільки він одночасно втілює в собі традиційні цінності і нові тенденції в сучасному суспільстві, а саме повага до місцевої культури, здорового способу життя, автентичності, стійкості. Охарактеризовано роль туристичної дестинації у виборі напряму поїздки, що приведе до зростання на туристському ринку гастрономічних пропозицій, які засновані на локальних продуктах високої якості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-03-16
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ