ВПЛИВ МУЗИЧНОГО ПРОДАКШНУ НА РОЗВИТОК КІНОІНДУСТРІЇ У 1920-1930-х РОКАХ

Ключові слова: музичний продакшн, кіноіндустрія, кіномузика, звукове кіно, кіномюзикл, аудіовізуальні технології, креативні індустрії.

Анотація

Стаття присвячена впливу музичного продакшну на формування жанрових, технологічних і стилістичних особливостей кінематографа у 1920–1930-х роках. Мета статті полягає в дослідженні ролі розвитку технологій музичного продакшну в трансформації кіно, зокрема його внеску у формування нових жанрів. Методологія дослідження ґрунтується на аналізі історичних і культурних джерел із міждисциплінарним підходом. Наукова новизна полягає в тому, що вперше комплексно розглянуто вплив розвитку технологій звукозапису та появу кіномузики на аудіовізуальну мову кіно. Зроблено висновок про те, що музичний продакшн став ключовим у синтезі технічних, естетичних і драматургічних рішень кінематографа. Перспективи подальших досліджень дозволять поглибити вивчення міждисциплінарної ролі музичного продакшну в розвитку креативних індустрій, а також його впливу на анімацію, театр, мультимедіа й сучасні технології аудіовізуального виробництва.

Біографія автора

Микола Павлов, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

 Старший викладач кафедри музичного продакшну та звукорежисури

Опубліковано
2024-12-24
Розділ
КУЛЬТУРА ТА СУСПІЛЬСТВО. КУЛЬТУРА ПРОФЕСІЙНИХ СФЕР ДІЯЛЬНОСТІ