ЧАС У СТРУКТУРІ ВІЗУАЛЬНО-ГРАФІЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ

Автор(и)

  • Скляренко Н.В. Луцький національний технічний університет, м. Луцьк

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.88

Ключові слова:

час, візуально-графічна система, навчальний простір, системний підхід, динаміка

Анотація

Розкрито роль параметру часу у формуванні структури візуально-графічної системи навчального
простору в контексті системного підходу. Проаналізовано особливості часових характеристик
концептуального, художньо-композиційного, системного структурних рівнів візуально-графічної системи.
Системоутворююча роль часу полягає у підвищенні динаміки системи за рахунок зміни організації середовища, його геометризації та зміни сприйняття. За допомогою параметру часу можна проектувати динамічний навчальний простір, що відповідає природним часовим періодам із використанням графічних засобів. Такий підхід дозволить вирішувати проблеми ефективності використання, сприйняття та проектування візуально-графічної системи у взаємодії з цілісним навчальним простором та людиною в ньому.

Біографія автора

Скляренко Н.В., Луцький національний технічний університет, м. Луцьк

кандидат мистецтвознавства, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-19

Як цитувати

Скляренко, Н. (2019). ЧАС У СТРУКТУРІ ВІЗУАЛЬНО-ГРАФІЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (28). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.88

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.