РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЦИРКУ У КІНЕМАТОГРАФІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v35i0.391

Ключові слова:

цирк, циркове мистецтво, циркові образи, циркові жанри, кінематограф.

Анотація

Циркове мистецтво досліджено у контексті його репрезентації в кінематографі. Відзначено, що циркове мистецтво є середовищем постачання символів, образів, метафор, виконуючи таким чином функцію гармонізуючого компонента культури. Зазначено, що циркові образи активно використовуються митцями, оскільки здатні впливати на міру сумісності ідеї і явища, свободи і необхідності, індивідуального і суспільного, абсолютного і відносного. Зроблено висновок, що використовувані у кінематографі циркові образи, інтерпретуючись індивідуумом, стають одним із способів сприйняття і тлумачення світу. «Циркова» метафора бере участь у трансляції наявного соціокультурного досвіду і в створенні нового, сприяє побудові образу світу, виконує функцію передання найбільш істотної культурної інформації.

Біографія автора

Пожарська Олена , Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ

здобувачка вищої освіти ступеня доктора філософії 034 – культурологія

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-06

Як цитувати

Олена , П. . (2021). РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЦИРКУ У КІНЕМАТОГРАФІ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, 35, 239–245. https://doi.org/10.35619/ucpmk.v35i0.391

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.