ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ М. МЕТНЕРА

Автор(и)

  • Ганна Андріївна Джулай Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової, м. Одеса https://orcid.org/0000-0002-5574-9575

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v34i34.317

Ключові слова:

камерно-вокальна творчість М. Метнера, «Муза і мода», романс, пісня, вокаліз, модерн.

Анотація

Зосереджено увагу на типологічних ознаках камерно-вокальної спадщини М. Метнера, що формувалася на основі очевидного протистояння композитора експериментально-авангардній лінії музичного модерну початку ХХ століття. Виявлено ключову роль в його вокальній творчості надбання російської та німецької романтичної музичної класики. Обґрунтовано новаційність його пізньої вокальної лірики, представленої композиціями ор. 41 («Соната-вокаліз», «Сюїта-вокаліз»), поетика яких тяжіє до синтезу вокальних та інструментальних форм.

Біографія автора

Ганна Андріївна Джулай , Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової, м. Одеса

кандидат філософських наук, заслужений діяч мистецтв України, професор кафедри сольного співу,

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-20

Як цитувати

Джулай , Г. А. . (2020). ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ М. МЕТНЕРА. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, 34(34), 56–60. https://doi.org/10.35619/ucpmk.v34i34.317

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.