ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕРСОНОЛОГІЇ ВОКАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА ЕСТРАДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi31.228

Ключові слова:

персонологія, персоносфера, культурологія, філософія, психологія, вокальне мистецтво естради

Анотація

Досліджуються персоналістичні моделі, запропоновані представниками психоаналізу, аналітичної психології, структурною психологією, екзистенціалізмом, дослідниками суб’єкта і інтерсуб’єктності. Акцентована увага на культурологічній праці О. Старовойтенко про життя особистості в культурі, розробці нею персонології як «науки синтезу». Взявши за основу авторське визначення поняття «персоносфера» Г. Хазагерова, запропоновано власну інтерпретацію терміну «персоносфера української пісенної естради». Завдяки національній персоносфері української пісенної естради, яка зберігає образи всіх її діячів і образи, створені ними, можна краще розуміти власну культуру. Така персоносфера об’єднує творчі особистості цього сегменту культури, робить їх зрозумілими один одному, полегшує спілкування з ними.

Біографія автора

Уляна Конвалюк, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника

асистент,

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-16

Як цитувати

Конвалюк, У. (2020). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЕРСОНОЛОГІЇ ВОКАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА ЕСТРАДИ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (31), 108–115. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi31.228

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.