ОСОБЛИВОСТІ МИСТЕЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ПРАКТИЦІ ОЛЕГА СЕМЕНОВИЧА ТИМОШЕНКА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.50.971

Ключові слова:

Олег Тимошенко, НМАУ ім. П.І. Чайковського, мистецький менеджмент, культурна політика

Анотація

Ефективна діяльність будь-якої структури традиційно пов’язується з широким спектром використанням менеджменту та маркетингу, за допомогою яких можна впроваджувати безліч трансформаційих сегментів. Акцентується увага на започаткуванні цієї технології у практиці управління Київською державною консерваторією ім. П. Чайковського її ректором (1982-2004 рр.) – Олегом Семеновичем Тимошенком. Методологія дослідження грунтується на таких методах наукових досліджень як культурологічний, історико-порівняльний та метод узагальнення. Наукова новизна дослідження полягає в уточнені значимості О. Тимошенка як ефективного ректора-менеджера вищого навчального закладу музичного спрямування.
Висновки. Незважаючи на складні управлінські виклики, завдяки ініціативності та рішучості ректора було забезпечено безперервне функціонування Оперної студії Київської консерваторії, що продовжує виконувати важливу роль у формуванні культурного простору вищої мистецької освіти. Розширення її репертуару у співпраці з театральними установами стало зразком успішного впровадження культурної стратегії, що поєднує збереження традицій з модернізацією національного мистецького середовища. Завдяки такій діяльності він утвердився як культурний лідер, чия роль стала визначальною для зміцнення української ідентичності в період глибоких суспільних змін і викликів.

Біографія автора

Ірина ДАЦЬ, Національна музична академія України ім. П. Чайковського, Київ

професор кафедри оперної підготовки та музичної режисури,

народна артистка України

 

Посилання

1. Volkov S. M. Osobystist i chas. Chasopys Nats. muz. akademii Ukrainy im. P.I. Chaikovskoho. № 3 (32). Kyiv, 2016. S. 120-122.

2. Vytkalov S. V., Vytkalov V. H. Ukrainskyi mytets u prostori suchasnoi kultury. Chasopys Nats. muz. akad. Ukrainy im. P. I. Chaikovskoho. 2020. Vyp. 4 (49). S. 48367. DOI: https://doi.org/10.31318/2414-052x.4(49).2020.220841.

3. Haleta Ya. V., Spinul I. V., Okolnycha T. V. Shkola mystetstv: Menedzhment ta marketynh. Nauk. zap. Seriia: Pedahohichni nauky, 2024. № 214. S. 31-35. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-214-31-35.

4. Dats I. Instutsionalnyi postup ta menedzhment Oleha Tymoshenka vid monovyshu do zakladu vyshchoi osvity universytetskoho zrazka Visnyk Nats. akad. kerivnykh kadriv kultury i mystetstv, 2024. № 1. S. 107-111. DOI: 10.32461/2226-3209.1.2024.302041.

5. Dats I. V. Rol osobystosti rektora O. S. Tymoshenka u rozvytku vyshchoi muzychnoi osvity v stinakh NMAU imeni P. I. Chaikovskoho: kulturolohichni vymiry. Kultura i suchasnist: alm., 2022. № 2. S. 55359. DOI:10.32461/2226-0285.2.2022.270547.

6. Svyryd I. Ye. Mystetskyi proiekt v diialnosti menedzhera sotsiokulturnoi sfery (na prykladi mystetskoho proiektu 3 vstanovlennia rekordu Ukrainy). Kulturolohichnyi alm., 2023. Vyp. 1, S. 2133218. DOI:https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.1.28.

7. Stanishevskyi Yu. Natsionalnyi akademichnyi teatr opery ta baletu Ukrainy im. T. Shevchenka: istoriia i suchasnist. Kyiv : Muz. Ukraina, 2002. S. 762.

8. Tymoshenko O. Providnyi vuz respubliky. Muzyka. 1992. № 2. S. 29330.

9. Tymoshenko O. Suchasna muzychna osvita 3 stan i perspektyvy. Ukraina muzychna. 1998. № 98. S. 13315.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-23

Як цитувати

ДАЦЬ, І. (2025). ОСОБЛИВОСТІ МИСТЕЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ПРАКТИЦІ ОЛЕГА СЕМЕНОВИЧА ТИМОШЕНКА. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), (50), 271–276. https://doi.org/10.35619/ucpmk.50.971

Номер

Розділ

ДИНАМІКА КУЛЬТУРИ. КУЛЬТУРНА ПАМ’ЯТЬ. КУЛЬТУРА ТА ТРАДИЦІЇ

Схожі статті

<< < 11 12 13 14 15 16 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.