МУЗИЧНІ, ЛІНГВІСТИЧНІ ТА РИТОРИЧНІ ТРАКТАТИ XV - XVIII СТ. ТА ІНШІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ БАРОКОВОЇ МУЗИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.104

Ключові слова:

українська барокова музика, партесна музика, старовинні музичні трактати, джерела виконавської інформації

Анотація

Наведено огляд останніх публікацій, в яких досліджується виконавський аспект української барокової музики. Розглянуті сучасні реалії дослідження, виконання та популяризації цієї музики, виокремлені специфічні сегменти даної теми, що є предметом цікавості виконавців-автентистів у наш час. Проаналізовано прямі та релятивні джерела виконавської інформації, що дають вокалісту або хормейстеру уявлення про художній текст партесного твору та специфіку його виконання. Таким чином, наведено майже 20 джерел: старовинні музичні та лінгвістичні трактати, а також трактати з суміжних мистецтв (риторика), що походять із східнослов’янських територій, музичні трактати
німецьких та італійських авторів згадки про які знаходимо в архівних документах XVII–XVIII ст.

Біографія автора

Марія Марченко, Національна музична академія ім. П. І. Чайковського, м. Київ

здобувач кафедри теорії та історії культури

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-21

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ