СПОСОБИ ХУДОЖНЬОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ У КРИТИЦІ СУЧАСНОГО БАЛЕТУ

  • Аліна Підлипська Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ
Ключові слова: художня критика, критика балету, інтерпретація, балет, хореографія, танець

Анотація

Критика сучасного балетного театру є однією з важливих сфер художнього критичного дискурсу, що
відіграє значну роль у збереженні цілісності балетознавста (ширше – хореології), дозволяючи стимулювати зацікавленість пересічних глядачів та професійної спільноти до подій танцювальної сфери, активізувати рефлективне поле щодо особливостей, шляхів та проблем розвитку танцювального мистецтва. Проведений аналіз сучасної балетної критики дозволив розглянути філософські, естетичні, біографічні, психоаналітичні, історико-художні, порівняльно-типологічні інтерпретаційні підходи. Така диференціація є досить умовною, частіше за все в межах одного критичного виступу відбувається поєднання декількох інтерпретаційних підходів, що є запорукою поглиблення сенсу твору, виявлення всього спектру його художніх особливостей, інтегрованості у мистецький та соціокультурний контекст.

Біографія автора

Аліна Підлипська, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри хореографічного мистецтва

Опубліковано
2019-09-19
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ