«ПСАЛОМ № 67» ЛЕСІ ДИЧКО В КОНТЕКСТІ ДУХОВНОЇ ХОРОВОЇ ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi49.867

Ключові слова:

псалом, духовна музика, хор, українська культура, творчість Лесі Дичко.

Анотація

Псалом № 67 Лесі Дичко вперше проаналізовано в контексті духовної хорової творчості композиторки.
Виявлено образно-змістові, драматургічні, композиційні, структурні та стилістичні особливості твору. З’ясовано, що зміст апелює до піднесено-урочистої образності й емоційності; будова поєднує риси тричастинної форми репризного типу і рондо з використанням принципів варіаційного розвитку; цілісність композиції реалізується на різних рівнях – образному, формотворчому, тональному, фактурному. Відзначено роль синестезійного мислення композиторки у концепції хорового твору, що виявляється у багатстві колористичних ефектів. Результати стилістичного аналізу вказують на синтез традиційно-класичних, національних й інноваційних прийомів хорового письма.

Біографія автора

Рафаіл Гасанов, Київський столичний університет ім. Б. Грінченка, м. Київ

Аспірант кафедри музикознавства та музичної освіти

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-23

Як цитувати

Гасанов, Р. (2024). «ПСАЛОМ № 67» ЛЕСІ ДИЧКО В КОНТЕКСТІ ДУХОВНОЇ ХОРОВОЇ ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРКИ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), (49), 278–282. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi49.867

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.