СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РЕГІОНУ КРІЗЬ ПРИЗМУ НОВИХ КРЕАТИВНИХ ФОРМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.826

Ключові слова:

креативні індустрії, економічний вплив, культурний розвиток, трансформація, Дніпропетровська область, інновації, регіональна практика.

Анотація

Виявляється еволюція креативних індустрій в Україні, висвітлюючи їхню зростаючу роль як в економічній, так і культурній сферах. Представлено комплексний аналіз, що розкриває багаторівневий економічний вплив цих галузей, включаючи прямі, непрямі та індуковані ефекти, а також їх роль у сприянні інноваціям та технологічному прогресу. Ці галузі, за визначенням українського Уряду, охоплюють 34 різноманітні види економічної діяльності, що суттєво впливає на такі сектори, як ІТ, реклама та видавнича справа. У 2020 р. їхній внесок в економіку України був помітним: на них припадало 4,2% доданої вартості, було задіяно сотні тисяч працівників. Підкреслено багатогранний вплив креативних індустрій на економіку України, що включає прямі внески у виробництво та зайнятість, а також непрямі впливи через ланцюги
постачання і споживання, а також їх соціальні та економічні наслідки.
SWOT-аналіз та стратегічні рекомендації дають уявлення про внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на ці інститути, окреслюють ефективні стратегії підвищення конкурентоспроможності.
Обґрунтовано роль креативних індустрій в економічному та культурному розвитку України, підкреслено їхній внесок до ВВП, зайнятість та експорт, а також вплив на суспільство.

Біографії авторів

Марина Шпаковська , Рівненський державний гуманітарний університет

Магістр спеціальності  028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»

 

 

Сергій Виткалов , Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне

доктор культурології, професор, професор кафедри івент-індустрій, культурології та музеєзнавства

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-14

Як цитувати

Шпаковська , М., & Виткалов , С. (2024). СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РЕГІОНУ КРІЗЬ ПРИЗМУ НОВИХ КРЕАТИВНИХ ФОРМ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), 48, 542–549. https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.826

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >> 

Схожі статті

<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.