КУЛІНАРНІ ТЕЛЕВІЗІЙНІ ПРОЄКТИ ЯК РЕТРАНСЛЯТОР НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.798

Ключові слова:

громадський діяч, цінності, культурне (соціальне) самоусвідомлення, національна свідомість, самосвідомість, соціокультурний розвиток, культурний проєкт, культурний продукт, творчість.

Анотація

Розглянуто телевізійні культурні проєкти, покликані через прикладні ремесла та навички популяризувати національну культуру і традиції. На прикладі кулінарних телевізійних шоу визначено значущість ініціативи громадських діячів у трансформації культурних практик і репрезентацій, що сприяють виокремленню національної ідентичності. Проаналізовано зв‘язок між кухнею, як частиною національної ідентичності, та культурою. Встановлено, що в процесі формування сучасних держав рецепти стали носіями цінностей національного, а згодом і постнаціонального суспільства. Зазначено, що телевізійні проєкти впливають на загальний розвиток культури суспільства.

Біографія автора

Тетяна Ковальова , Київський національний університет культури і мистецтв

аспірантка спеціальності 034 «Культурологія»

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-13

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ І СУПЕРЕЧНОСТІ СУЧАСНОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОЦЕСУ