ВПЛИВ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ТВОРІВ ВІДЕОХОСТИНГІВ НА СФЕРУ ТУРИЗМУ (НА ПРИКЛАДІ YOUTUBE)

Ключові слова: туризм, аудіовізуальна культура, відеохостинг, YouTube, travel vlog.

Анотація

На статистичних даних продемонстровано значущість відеохостингу YouTube в житті сучасного суспільства, узагальнено та виокремлено ключові моменти успішності і важливості відео на YouTube. Проаналізовано найкращі канали YouTube світових туристичних агенцій за версією FeedSpot, ранжовані за кількістю переглядів та кількістю відео та десятку найпопулярніших авторських YouTube-каналів у світі в жанрі travel vlog. Проаналізовано український сегмент YouTube і доведено, що український сегмент travel vlog представлений якісними відео і цікавим контентом, привертає увагу не лише українців, а й світової спільноти, про що свідчать відгуки. Головним акцентом нинішніх українських відеороликів є активна громадянська позиція і участь у боротьбі проти російських загарбників різними засобами. Туристичні агенції України, на відміну від блогерів, активно не використовують інструменти відеохостингу YouTube, про що свідчить відсутність корпоративних YouTube-каналів у жанрі travel vlog.

Біографія автора

Любов Божко , Харківська державна академія культури, м. Харків

доктор культурології, доцент, завідувачка кафедри туристичного бізнесу

Опубліковано
2023-06-16