ЕВОЛЮЦІЯ ПРИДВОРНОЇ МАСКИ ПЕРІОДУ АНГЛІЙСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ 1640–1660 РОКІВ ТА РЕСТАВРАЦІЯ МОНАРХІЇ СТЮАРТІВ

Ключові слова: придворна Маска, еволюція, англійська революція, відновлення монархії, англійська опера, елементи жанру Маски.

Анотація

Встановлено, що придворна Маска як жанр мала значний вплив на формування англійської національної опери, в той час як оперний жанр, на відміну від музичного мистецтва в Європі, протягом тривалого часу був незатребуваним.   Виявлено,  що  протекторат  О. Кромвеля  негативно  ставився  до  традиційних  королівських придворних розваг, які характеризувалися предметами розкоші і непосильними фінансовими витратами для державної скарбниці Англії.

Багато дослідників відзначали, що пуритани відрізнялися ворожістю до театру і драматичного мистецтва. Однак, взаємини пуритан і мистецтва не можна розглядати в настільки спрощеній формі. Навпаки, пуританці здійснили вагомий внесок в англійське мистецтво, що перш за все пов’язано із сплеском інтересу до спрощеного і позбавленого розкоші інтер'єру жанру Масок («Купідон і смерть» Дж. Ширлі) і постановкою першої публічної англійської опери «Облога Родосу» англійського композитора Вільяма Давенанта. Позначено, що після реставрації монархії в Англії інтерес к оперним постановкам залишався як і раніше невеликим.

Біографія автора

Алла Соколова , Національна музична академія ім. А. В. Нежданової, м. Одеса, Україна

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теоретичної та прикладної культурології

Опубліковано
2020-12-22
Розділ
ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ