ПРИНЦИПИ ПІЗНАННЯ ПОБУТУВАННЯ ПЕРФОРМАНСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi33.289

Ключові слова:

актуальне мистецтво, мистецтво дії, перформанс, соціальне мистецтво, live art, media art, public art.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню шляхів вивчення перформансу як культурного явища. Зростаюча увага до цього феномену зумовлена відсутністю лінії розмежування його з життям, створенню особливої реальності, спроможністю викликати потужні емоційні стани та взаємоемпатії. Проблематичність у вивченні його полягає у складності архівування, хиткий своєрідний наратив, що вислизає зі сприйняття непідготовленого глядача, міграція з виставкових зал у соціальну сферу, супроводжувана жанровими новоутвореннями. Даним дослідженням зроблено спробу аналізу шляхів пізнання культурного явища перформансу, визначені особливості побутування, виявлено закономірності проявів та варіативність в сучасній культурі.

Біографія автора

Жанна Шкляренко, Київський національний університет культури і мистецтв, м . Київ

Аспірантка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-03

Як цитувати

Шкляренко, Ж. (2020). ПРИНЦИПИ ПІЗНАННЯ ПОБУТУВАННЯ ПЕРФОРМАНСУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), (33), 54–60. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi33.289

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.