МОДА ЯК ВИДОВИЩЕ: ЕТНОКУЛЬТУРНІ ТА МІФОЛОГІЧНІ ВИМІРИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi30.208

Ключові слова:

міф, мода, етнокультура, етнос, свято, площа.

Анотація

Прослідковуються урбанізаційні та дезурбанізаційні процеси в моді ХХ ст. Звернено увагу на недостатню вивченість питань естетичних та культурологічних аспектів формування моди як видовища в контексті образного простору культури повсякдення. Визначено видовищні виміри модної діяльності як комунікативної сцени. Наголошено на необхідності актуалізації народних мотивів свята, творчості в гурті, певної стилізації у митців та дизайнерів моди мистецтва ностальгійного, втраченого світу з метою осягнення фольклорної, глибинної стихії моди як екомунікативного простору культури повсякдення. Ключові слова: міф, мода, етнокультура, етнос, свято, площа

Біографія автора

Марина Cорока, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

аспірантка

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-10