ТЕНДЕНЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ СТРАТЕГІЇ САКСОФОНІСТІВ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ПЕКІНСЬКОЇ КОНСЕРВАТОРІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1021

Ключові слова:

Центральна Пекінська консерваторія, сучасні саксофоністи, творча діяльність, сольне та ансамблеве виконавство, репертуар, міжнародна співпраця

Анотація

Проведена розвідка здійснена для заповнення певних прогалин в українському та китайському музикознавстві щодо ствердження пекінської школи як першого та одного з найпотужніших осередків у китайському саксофонному мистецтві і світовому музичному просторі.
Методологія дослідження спирається на поєднання міждисциплінарного підходу і поєднання комплексу методів, до якого входять культурологічний, хронологічно-фактологічний, джерелознавчий, музикознавчий, біографічний та наративний. Наукова новизна дослідження полягає у зібранні маловідомих фактів з творчих біографій провідних саксофоністів Центральної Пекінської консерваторії Лі Маньлуна, Ян Туна, Ван Є і Гай Цюня, без мистецьких надбань яких неможливо осмислити тенденції розвитку сучасного саксофонного мистецтва Китаю.

Біографія автора

Ши СІНЬ , Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка

здобувач ІІІ освітньо-наукового ступеня кафедри історії музики

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

СІНЬ , Ш. (2025). ТЕНДЕНЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ СТРАТЕГІЇ САКСОФОНІСТІВ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ПЕКІНСЬКОЇ КОНСЕРВАТОРІЇ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 41–45. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1021

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ

Схожі статті

<< < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.