ШІ-ТРЕНДИ В СУЧАСНІ РЕКЛАМІ : ВІД ТЕХНОЛОГІЇ ДО ІНСТРУМЕНТУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ВПЛИВУ
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1104Ключові слова:
реклама, штучний інтелект, маркетинг, менеджер соціокультурної сфери, трендиАнотація
Досліджуються ключові тенденції трансформації рекламної сфери під впливом технологій штучного інтелекту (ШІ). Проаналізовано основні напрями використання ШІ у маркетинговій комунікації, зміни в підходах до таргетингу, генерації контенту та аналітики поведінки споживачів. Автор звертає увагу на основні тренди у сучасній ШІ-рекламі, а також на виклики, які, зокрема, потребують відповідних реакцій з боку менеджерів соціокультурної сфери.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-12-22
Як цитувати
ОСАУЛА, В. (2025). ШІ-ТРЕНДИ В СУЧАСНІ РЕКЛАМІ : ВІД ТЕХНОЛОГІЇ ДО ІНСТРУМЕНТУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ВПЛИВУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 594–598. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1104
Номер
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Вадим ОСАУЛА

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.