ШІ-ТРЕНДИ В СУЧАСНІ РЕКЛАМІ : ВІД ТЕХНОЛОГІЇ ДО ІНСТРУМЕНТУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ВПЛИВУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1104

Ключові слова:

реклама, штучний інтелект, маркетинг, менеджер соціокультурної сфери, тренди

Анотація

Досліджуються ключові тенденції трансформації рекламної сфери під впливом технологій штучного інтелекту (ШІ). Проаналізовано основні напрями використання ШІ у маркетинговій комунікації, зміни в підходах до таргетингу, генерації контенту та аналітики поведінки споживачів. Автор звертає увагу на основні тренди у сучасній ШІ-рекламі, а також на виклики, які, зокрема, потребують відповідних реакцій з боку менеджерів соціокультурної сфери.

Біографія автора

Вадим ОСАУЛА, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри інформаційної діяльності та зв’язків із громадськістю

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

ОСАУЛА, В. (2025). ШІ-ТРЕНДИ В СУЧАСНІ РЕКЛАМІ : ВІД ТЕХНОЛОГІЇ ДО ІНСТРУМЕНТУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ВПЛИВУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 594–598. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1104

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.