ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ СХОДУ В ДОБУ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1017

Ключові слова:

музичні інструменти, археологія, музична археологія, середньовіччя, музичні трактати Сходу, Фарабі, Урмаві, Марагі, Леонардо да Вінчі

Анотація

Стаття присвячена питанням виникнення експериментальних музичних інструментів Сходу в добу середньовіччя, які виготовлялись винятково для практичних експериментів із метою підтвердження положень музичної теорії. Проаналізовано описи інструментів у трактатах Х–ХІ століть, а також конструктивні особливості інструментів, зображених у пізніших трактатах ХІІІ–ХІV ст. Розглянуто дискусійні питання авторства окремих інструментів, які відомі лише за описами середньовічних трактатів.

Біографія автора

Ірина ЗІНКІВ, Львівська національна музична академія ім. М. Лисенка

доктор мистецтвознавства, професор

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

ЗІНКІВ, І. (2025). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ СХОДУ В ДОБУ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 7–16. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1017

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ

Схожі статті

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.