МУЗЕЇ СВІТУ: КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.792

Ключові слова:

музей, стратегія музею, музейний маркетинг, музейна комунікація, музейна аудиторія, хештег-маркетинг, віртуальна екскурсія.

Анотація

Аналізуються інноваційні маркетингові стратегії зарубіжних і вітчизняних музейних закладів, побудовані з урахуванням новітніх цивілізаційних викликів, запитів сучасної музейної аудиторії та спрямовані на формування привабливого іміджу. На конкретних прикладах презентуються форми, методи, інструменти взаємодії музеїв із різновіковими категоріями відвідувачів, діяльність щодо пошуку і використання у музейному середовищі новітніх інноваційних практик, креативних комунікаційних технологій. Увага акцентується на заходах із підтримки й розвитку музеями власного позитивного іміджу, пошуку нових
потенційних споживачів музейного продукту на ринку культурних послуг.

Біографії авторів

Світлана Гаврилюк , Волинський національний університет ім. Лесі Українки, м. Луцьк

доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри музеєзнавства, пам‘яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності

Валентина Надольська, Волинський національний університет ім. Лесі Українки, м. Луцьк

кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри музеєзнавства, пам‘яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-13

Номер

Розділ

ДИНАМІКА КУЛЬТУРИ. КУЛЬТУРНА ПАМ’ЯТЬ. КУЛЬТУРА ТА ТРАДИЦІЇ