МУЗЕЇ СВІТУ: КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
Ключові слова:
музей, стратегія музею, музейний маркетинг, музейна комунікація, музейна аудиторія, хештег-маркетинг, віртуальна екскурсія.
Анотація
Аналізуються інноваційні маркетингові стратегії зарубіжних і вітчизняних музейних закладів, побудовані з урахуванням новітніх цивілізаційних викликів, запитів сучасної музейної аудиторії та спрямовані на формування привабливого іміджу. На конкретних прикладах презентуються форми, методи, інструменти взаємодії музеїв із різновіковими категоріями відвідувачів, діяльність щодо пошуку і використання у музейному середовищі новітніх інноваційних практик, креативних комунікаційних технологій. Увага акцентується на заходах із підтримки й розвитку музеями власного позитивного іміджу, пошуку нових
потенційних споживачів музейного продукту на ринку культурних послуг.
Опубліковано
2024-06-13
Розділ
ДИНАМІКА КУЛЬТУРИ. КУЛЬТУРНА ПАМ’ЯТЬ. КУЛЬТУРА ТА ТРАДИЦІЇ