ЕМОЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ІДЕНТИЧНОСТІ БРЕНДУ ЗАКЛАДІВ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.50.1011

Ключові слова:

заклади гостинності, ідентичність бренду, емоційно-комунікативні складові, лояльність споживачів

Анотація

Виокремлено і проаналізовано основні емоційно-комунікативні складові середовища закладу гостинності, що впливають на ідентичність його бренду. Саме емоційно-комунікаційна ідентифікація, що сприяє формуванню унікального іміджу, підвищенню лояльності клієнтів та створенню для закладу конкурентної переваги на ринку, стає ключовим елементом успішного брендингу. Це досягається, насамперед, через якісний сервіс, атмосферу, дизайн, індивідуалізований підхід до потреб гостей, використання емоційних інструментів у маркетингу, таких як сторітелінг, візуальні комунікації, звукові та сенсорні елементи, які викликають у клієнтів відчуття автентичності та прив’язаності до бренду. Використання соціальних мереж, онлайн-платформ і віртуальних турів дає змогу закладам гостинності посилювати емоційний зв’язок із клієнтами, розширювати аудиторію, зміцнювати свою репутацію, забезпечувати стабільний розвиток у довгостроковій перспективі.

Біографії авторів

Роксолана ДЬЯЧЕНКО, Київський столичний університет ім. Б. Грінченка, Київ

кандидат мистецтвознавства, доцент

Таїсія БЄЛОФАСТОВА, Київський столичний університет ім. Б. Грінченка, Київ

 кандидат педагогічних наук, доцент

 

Посилання

1. Sedliar D. O., Sedliar, M. Vplyv brendu na emotsii ta pochuttia liudei. Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu: vyklyky tsyfrovoi hlobalizatsii : tezy dopovidei XV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Lviv, 17–18 zhovtnia 2024 r.). Lviv, 2024 [in Ukrainian]

2. Skryhun N. P., Pirnak M. V. Spozhyvcha loialnist: sutnist i osoblyvosti. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, 2015. 10 (4): 61–64 [in Ukrainian]

3. Aaker D. A. Building Strong Brands. The Free Press, 1996 [in English].

4. Aaker J., Fournier S., Brasel S. A. When good brands do bad. Journal of Consumer research, 2004. 31 (1). 1–16 [in English].

5. Arbona A. C. Marcas con valores. EME Experimental Illustration, Art & Design, 2021. URL: http://polipapers.upv.es/index.php/eme/article/view/15124 (date of access: 16.01.2025) [in Spanish].

6. Edelman Trust Barometer. 2023. URL: https://www.edelman.com/sites/g/files/aatuss191/files/2023-06/2023%20Edelman%20Trust%20Barom (date of access: 16.01.2025) [in English].

7. Fernandez-Lores S., Crespo-Tejero N., Fernández-Hernández, R., García-Muina, F. E. Framing, risk perception and social health campaigns: A neuroscientific analysis. Journal of Consumer Behaviour, 2023. 1–14 [in English].

8. Fournier S. Consumers and their brands: Developing relationship theory in consumer research. Journal of consumer research, 1998. 24 (4), 343-373 [in English].

9. Harris J. M., Ciorciari J., Gountas J. (2018). Consumer neuroscience for marketing researchers. Journal of Consumer Behaviour, 2018. 17 (3), 239-252 [in English].

10. Jan-Alsem, K., Kostelijk, E. Identity based marketing: a new balanced marketing paradigm. European Journal of Marketing, 2008. 42 (9/10). 907–914. [in English].

11. Mañas-Viniegra L., Santos-Silva D., Liberal Ormaechea S. The Visual-Digital Identity of Corporate Brands: A Study of Neuromarketing in Young People from Spain and Portugal. Trípodos, 2020. 48, 135-151 [in English].

12. Moraes-de-Figueiredo, M. G., Campos Rodríguez, V. B., Fernandes de Barros, M. J. The power of visual identity at restaurants in malls based on a gestalt approach. Revista ciencias administrativas, 2017. 23 (3), 476–490 [in English].

13. Osman H., Johns N., Lugosi P. Commercial hospitality in destination experiences: McDonald's and tourists' consumption of space. Tourism Management, 2014. 42, 238–247 [in English].

14. Poels K., Dewitte S. How to Capture the Heart? Reviewing 20 Years of Emotion Measurement in Advertising. Journal of Advertising Research, 2006. 46 (1), 18–37 [in English].

15. Pozharliev R., Verbeke W. J. M. I. y Bagozzi R. P. Social Consumer Neuroscience: Neurophysiological Measures of Advertising Effectiveness in a Social Context. Journal of Advertising, 2017. 46 (3), 351–362 [in English].

16. The Psychology of Branding: How Brand Identity Influences Consumer Decisions. URL: https://www.upwardspiralgroup.com/blog/the-psychology-of-branding-how-brand-identity-influencesconsumer-decisions (date of access: 20.01.2025) [in English].

17. Schuller A. M. Kunden auf der Flucht. Wie Sie loyale Kunden gewinnen und halten. Zurich : Orell Fussli Verlag AG, 2011 [in German].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-28

Як цитувати

ДЬЯЧЕНКО, Р., & БЄЛОФАСТОВА, Т. (2025). ЕМОЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ІДЕНТИЧНОСТІ БРЕНДУ ЗАКЛАДІВ ГОСТИННОСТІ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), (50), 527–531. https://doi.org/10.35619/ucpmk.50.1011

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.