АНТИНОМНІСТЬ ОБ'ЄКТІВ, СИМВОЛІВ І ПЕРСОНАЖІВ УКРАЇНСЬКОГО ТРАДИЦІЙНОГО ВЕСІЛЬНОГО ОБРЯДУ

Автор(и)

  • Олександр Кухаренко Харківська державна академія культури, м. Харків

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi29.118

Ключові слова:

структурно-функціональний метод, ритуали переходу, національна обрядовість, родинні обряди, весільний обряд

Анотація

Антиномні пари у весільній обрядовості забезпечують протистояння, конфлікт і рух дії. Серед статусів
головних осіб антиномії виникають між профанними й сакральними, а також між статусами до обряду й після, між приналежністю до чоловічого й жіночого таборів. За останнім принципом здійснюється поділ антиномій усіх без виключення персонажів. Антимомічність у рамках обряду виникає між об’єктами, де проводяться обряди, та символами, зокрема обрядових пісень. У результаті антиномні пари зводяться до протистояння реального, що являє собою профанний світ, і потойбічного, як джерела сакралізації під час проведення обряду.

Біографія автора

Олександр Кухаренко, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат філологічних наук, доцент,

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-24

Як цитувати

Кухаренко, О. (2019). АНТИНОМНІСТЬ ОБ’ЄКТІВ, СИМВОЛІВ І ПЕРСОНАЖІВ УКРАЇНСЬКОГО ТРАДИЦІЙНОГО ВЕСІЛЬНОГО ОБРЯДУ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (29). https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi29.118

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.