ПРЕЗЕНТАЦІЯ КУЛЬТУРИ СПОЖИВАННЯ ВИНА В ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОМУ КІНЕМАТОГРАФІ

Keywords: кіно, символізм у кіно, вино, культура, алкоголь.

Abstract

Тема вживання алкоголю глибоко вкорінена в людському житті. Вино втілює культурні символи, сімейні традиції та аспекти особистої ідентичності. Кінематографічне зображення алкоголю, безперечно, формує індивідуальне сприйняття, оскільки кіно відображає суспільні настрої, а також формує нові реалії, які резонують з аудиторією. Кіно. як багатогранний медіум. віддзеркалює суспільні реалії та формує альтернативні. Його символічна сила перетворює звичайні практики, такі як споживання вина, на потужні культурні та наративні інструменти. Вино, універсальний символ розкоші, насолоди та соціального статусу, слугує як сюжетним засобом, так і персонажем світового кінематографу, відображаючи ставлення до алкоголю в різні епохи. Спираючись на аналіз праць Х. Ортеги-і-Гассета, кінематографічний символізм вина коливається між єднанням людини з природою, божественним святом і моральною деградацією. Двоїста природа вина, що символізує радість і розчарування, робить його переконливим кінематографічним елементом. Від сприяння єдності в ідилічних ситуаціях до каталізації конфліктів і викриття екзистенціальних істин, вино залишається відображенням людської культури.

Author Biographies

Анастасія Барняк, Київський національній університет ім. Т. Шевченка

Здобувачка освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 034 «Культурологія»

Маргарита Коробко, Київський національній університет ім. Т. Шевченка

Кандидат філософських наук, асистент кафедри етики, естетики та культурології

Published
2024-12-24
Section
PROBLEMS AND CONTRADICTIONS OF MODERN CULTURAL PROCESS