TRENDS IN THE ARTISIC STRATEGY OF SAXOPHONISTS OF THE CENTRAL BEIJING CONSERVATORY

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1021

Keywords:

Beijing Central Conservatory, contemporary saxophonists, creative activity, olo and ensemble performance, repertoire, international cooperation

Abstract

Проведена розвідка здійснена для заповнення певних прогалин в українському та китайському музикознавстві щодо ствердження пекінської школи як першого та одного з найпотужніших осередків у китайському саксофонному мистецтві і світовому музичному просторі.
Методологія дослідження спирається на поєднання міждисциплінарного підходу і поєднання комплексу методів, до якого входять культурологічний, хронологічно-фактологічний, джерелознавчий, музикознавчий, біографічний та наративний. Наукова новизна дослідження полягає у зібранні маловідомих фактів з творчих біографій провідних саксофоністів Центральної Пекінської консерваторії Лі Маньлуна, Ян Туна, Ван Є і Гай Цюня, без мистецьких надбань яких неможливо осмислити тенденції розвитку сучасного саксофонного мистецтва Китаю.

Author Biography

Shi XIN, Lviv National Music Academy named after M. V. Lysenko

postgraduate student of the Department of Music History

Published

2025-12-22

How to Cite

XIN, S. (2025). TRENDS IN THE ARTISIC STRATEGY OF SAXOPHONISTS OF THE CENTRAL BEIJING CONSERVATORY. UKRAINIAN CULTURE: THE PAST, MODERN WAYS OF DEVELOPMENT, (51), 41–45. https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1021

Issue

Section

HISTORICAL AND ARTISTIC HERITAGE OF UKRAINE IN THE CONTEXT OF THE WORLD CULTURE

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.