TRENDS IN THE ARTISIC STRATEGY OF SAXOPHONISTS OF THE CENTRAL BEIJING CONSERVATORY
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpmk.51.1021Keywords:
Beijing Central Conservatory, contemporary saxophonists, creative activity, olo and ensemble performance, repertoire, international cooperationAbstract
Проведена розвідка здійснена для заповнення певних прогалин в українському та китайському музикознавстві щодо ствердження пекінської школи як першого та одного з найпотужніших осередків у китайському саксофонному мистецтві і світовому музичному просторі.
Методологія дослідження спирається на поєднання міждисциплінарного підходу і поєднання комплексу методів, до якого входять культурологічний, хронологічно-фактологічний, джерелознавчий, музикознавчий, біографічний та наративний. Наукова новизна дослідження полягає у зібранні маловідомих фактів з творчих біографій провідних саксофоністів Центральної Пекінської консерваторії Лі Маньлуна, Ян Туна, Ван Є і Гай Цюня, без мистецьких надбань яких неможливо осмислити тенденції розвитку сучасного саксофонного мистецтва Китаю.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Ши СІНЬ

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.