КОНЦЕПЦІЯ АРХЕТИПІВ У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ МУЗИЧНОГО ВИКОНАВЦЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi49.927

Ключові слова:

архетип, бренд, музичний виконавець, музична індустрія, музичний менеджмент, маркетинг артиста.

Анотація

Досліджується застосування концепції архетипів як сучасний інструмент для формування бренду музичного виконавця (артиста). В умовах високого рівня конкуренції на музичному ринку та змін у виробництві, споживанні та просуванні музичного продукту, продиктованих розвитком технологій, артисти мають розуміти яким чином створювати власний популярний бренд. У висновках запропоновано алгоритм формування бренду артиста на основі застосування концепції архетипів за методологією М. Марка та К.
Пірсон. Подальші наукові дослідження можуть стосуватися специфіки національного музичного ринку в Україні та проявлених архетипів, які використовують сучасні відомі українські артисти.

Біографія автора

Ірина Пархоменко, Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв

Кандидат філософських наук, доцент кафедри гуманітарних дисциплін

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ