ПРОБЛЕМА МУЗИЧНОЇ СЕМІОТИКИ В КОНЦЕПЦІЇ Ю. СОЗАНСЬКОГО

Автор(и)

  • Ірина Босак ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника», м. Івано-Франківськ

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi28.86

Ключові слова:

музична семіотика, семіотична модель, знак, музична граматика, структурний аналіз.

Анотація

Розглянуто монографію українського вченого Ю. Созанського «Музична семіотика». Охарактеризовано основні положення проблеми музичної семіотики в концепції автора. Подано різні методологічні підходи, які автор використовує у дослідженні. Розглянуто семіотичну модель музичного твору як багаторівневу систему та її складові рівні: рівеньелементів теорії (моделі) музичної драматургії, рівень зв’язків, рівень цілісності. Проаналізовано елементи семіотичної моделі музичного твору інструментальної музики, поняття «музичної теми», поняття «образу», «система контрастів», поняття «образно-смислової синтагми» та «музично-синтаксичної одиниці».

Біографія автора

Ірина Босак, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника», м. Івано-Франківськ

аспірантка

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-18

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ