КОНЦЕПТОСФЕРА ІНЬ–ЯН У СИМФОНІЧНІЙ ТВОРЧОСТІ ХУАНА ЖО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.774

Ключові слова:

творчість Хуана Жо, китайсько-американські композитори, твори для оркестру, музика та філософія, сучасна музика.

Анотація

Вивчаються програмні оркестрові твори сучасного китайсько-американського композитора – Хуана Жо. Зазначається важливість вивчення подібних творів як свідчень міжкультурних взаємодій в мистецтві сьогодення. Виявлено, що у творах для оркестру Хуана Жо китайські музичні традиції та філософські погляди сплавляються з актуальними композиторськими техніками, прикладами чого є опуси «Becoming Another» та «Still / Motion» для великого оркестру. Встановлено, що глибинною смисловою основою зазначених творів стала філософська пара концептів Інь-Ян, що вважається проявленням китайського дуалістичного мислення діалектичного типу. Визначено, що основою музичних подій «Becoming another» є перехід від Інь до Янь, реалізований в безперервному перетворенні звукового матеріалу, у той час як основою «Still / Motion» стає демонстрація дуальних відносин різних музичних параметрів, які, співіснуючи в симультанній реальності, створюють унікальний звуковий простір твору.

Біографія автора

Хуан Кайлян , Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського

аспірант кафедри історії світової музики

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-12

Як цитувати

Кайлян , Х. (2024). КОНЦЕПТОСФЕРА ІНЬ–ЯН У СИМФОНІЧНІЙ ТВОРЧОСТІ ХУАНА ЖО. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), 48, 216–223. https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.774

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.