КУЛЬТУРНА СКЛАДОВА У ФОРМУВАННІ БРЕНДУ КРАЇНИ
Анотація
Обґрунтовується роль культури та її складових, зокрема архетипів і стереотипів у формуванні національного бренду. Привертається увага до необхідності врахування культури, її цінностей та історичної спадщини у творенні й позиціонуванні бренду країни, що, у свою чергу, слугує підставами для переорієнтації досліджень бренду нації у соціокультурне русло. Таке міждисциплінарне поєднання методологічних підходів із різних наук, зокрема культурології, дасть змогу сформувати цілісну теорію національного брендингу. Констатовано, що міждисциплінарність із соціокультурною проекцією значно розширить не лише межі наукового пошуку та аргументацію висновків про характеристики, функції, значення тощо національного бренду, а й слугуватиме вагомим практичним інструментом і механізмом формування тактики та реалізації стратегії брендингу нації.