ЕПІСТЕМОЛОГІЧНИЙ СТАТУС ПОНЯТТЯ : МОРАЛЬНИЙ АВТОРИТЕТ ЯК ІМІДЖЕВОЇ КАТЕГОРІЇ В СУЧАСНІЙ СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ

Ключові слова: моральний авторитет, імідж, система цінностей, соціальний авторитет, культурні коди, довіра.

Анотація

Мета дослідження – встановлення концептуальних меж поняття моральний авторитет в іміджевій структурі. Зрозуміти як формується оціночне судження і як людина отримує знання, якими є критерії їхньої істинності, а також
які процеси стоять за пізнанням інструменту відображення і трансформації суспільного сприйняття. Методологія дослідження ґрунтується на міждисциплінарному підході, який поєднує культурологічний, філософський,
соціологічний, психологічний, політологічний аналіз. Для досягнення мети використовувавали такі теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення наукової літератури з проблеми дослідження. Наукова новизна полягає у
розгляді епістемологічного статусу – на відміну від гносеології, яка більшою мірою стосується теоретичного осмислення знання, епістемологія прагне до аналізу його змісту і функцій у конкретних практиках. Розкрито вплив
«морального авторитету» в контексті культурології та іміджології що дає змогу глибше зрозуміти як формується та змінюється це поняття в різних культурних контекстах, а також встановити які соціальні умови і психосоматичні
суспільні стани впливають на створення та підтримку позитивного іміджу морального авторитету, який беззаперечно впливає на суспільну думку.

Біографія автора

Валентина Дячук , Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

кандидат культурології, доцент кафедри артменеджменту та івент-технологій

Опубліковано
2024-12-26
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРУКТУРІ КУЛЬТУРИ