ОБРАЗИ КИЄВА У РЕКЛАМНІЙ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОМОЦІЇ МІСТА

Ключові слова: графічний дизайн, реклама, рекламна продукція, листівка, фотографія, образ, місто Київ, історія, промоція міста.

Анотація

Висвітлено особливості застосування образів міського простору Києва у дизайні реклами. Встановлено основні історичні періоди розвитку рекламній продукції на теренах столиці. Метою даної публікації є систематизація й узагальнення відомостей щодо застосування образів м. Києва у рекламній продукції. У статті використані такі методи дослідження як компаративний (при зіставленні різних образів Києва), типологічний та описовий методи (під час аналізу ролі образів Києва в промоції міста), узагальнення (для підведення проміжних і заключних підсумків дослідження, формулювання висновків), комплексний підхід (дозволив підпорядкувати усі елементи змісту та форми пропонованої статті меті й завданням дослідження). Результати дослідження можуть бути використані під час підготовки навчальних матеріалів з історії київської реклами та у практиці дизайну об‘єктів реклами.

Біографія автора

Алла Осадча , Київський національний університет технологій та дизайну

 старший викладач кафедри графічного дизайну

Опубліковано
2024-06-14
Розділ
ДИЗАЙН ЯК КУЛЬТУРНА ПРАКТИКА