КУЛЬТУРОЛОГІЧНЕ ЗНАННЯ ЯК АНТРОПОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi43.579

Ключові слова:

культурологічне знання, антропокультурні практики, освіта, психологічний супровід, людиностворювальні науково-освітні технології.

Анотація

Аналізується людиностворювальний потенціал культурологічного знання, зміст і методики викладання культурології, які затребувані особистісно-орієнтованою освітою. Доведено, що розуміння освіти як антропокультурної практики визначає смисл культури як психотерапевтичного концепту і потребує використання людинозберігаючих і людинозбагачуючих науково-освітніх технологій для психологічного супроводу навчального процесу.

Біографія автора

Ірина Доннікова , Національний університет «Одеська морська академія»

доктор філософських наук, професор, завідувачка кафедри філософії

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-30

Як цитувати

Доннікова , І. . (2022). КУЛЬТУРОЛОГІЧНЕ ЗНАННЯ ЯК АНТРОПОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (43), 49–55. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi43.579

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.