ТРИВИМІРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ
DOI:
https://doi.org/10.35619/ucpmk.v48i.825Ключові слова:
3D-моделювання, графічний дизайн, тривимірний простір, візуальна ідентифікація бренду, дизайн упаковки, штучний інтелект.Анотація
Досліджено особливості 3D-моделювання як одного з провідних трендів сучасного графічного дизайну. Підтверджено доцільність використання програмного забезпечення для 3D-дизайну в галузі графічного дизайну.
Доведено, що інноваційна технологія моделювання та рендерингу програмного забезпечення для 3D-дизайну сприяє стимулюванню уяву і творчого потенціалу дизайнера, а також надає його роботі візуального ефекту за межами площини. З’ясовано, що використання 3D-моделювання в системі візуальної ідентифікації бренду створює переваги для брендингу, покращує наратив та емоційний зв’язок із потенційним реципієнтом, створюючи захопливі сцени, персонажів та середовище; підвищує його залученість у соціальних мережах та онлайн-платформах, завдяки моделюванню привабливого контенту, що привертає увагу та викликає інтерес. Окреслено перспективи розвитку тривимірного моделювання в контексті використання технології штучного інтелекту.