ТРИВИМІРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ

Ключові слова: 3D-моделювання, графічний дизайн, тривимірний простір, візуальна ідентифікація бренду, дизайн упаковки, штучний інтелект.

Анотація

Досліджено особливості 3D-моделювання як одного з провідних трендів сучасного графічного дизайну. Підтверджено  доцільність  використання  програмного  забезпечення  для  3D-дизайну  в  галузі графічного дизайну.
Доведено, що інноваційна технологія моделювання та рендерингу програмного забезпечення для 3D-дизайну сприяє стимулюванню уяву і творчого потенціалу дизайнера, а також надає його роботі візуального ефекту за межами площини. З’ясовано, що використання 3D-моделювання в системі візуальної ідентифікації бренду створює переваги для брендингу, покращує наратив та емоційний зв’язок із потенційним реципієнтом, створюючи захопливі сцени, персонажів та середовище; підвищує його залученість у соціальних мережах та онлайн-платформах, завдяки моделюванню привабливого контенту, що привертає увагу та викликає інтерес. Окреслено перспективи розвитку тривимірного моделювання в контексті використання технології штучного інтелекту.

Біографія автора

Максим Стрельчук , Київський національний університет культури і мистецтв

аспірант

 

Опубліковано
2024-06-14
Розділ
ДИЗАЙН ЯК КУЛЬТУРНА ПРАКТИКА