КУЛЬТУРОЛОГІЧНЕ ЗНАННЯ ЯК АНТРОПОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi43.579

Ключові слова:

культурологічне знання, антропокультурні практики, освіта, психологічний супровід, людиностворювальні науково-освітні технології.

Анотація

Аналізується людиностворювальний потенціал культурологічного знання, зміст і методики викладання культурології, які затребувані особистісно-орієнтованою освітою. Доведено, що розуміння освіти як антропокультурної практики визначає смисл культури як психотерапевтичного концепту і потребує використання людинозберігаючих і людинозбагачуючих науково-освітніх технологій для психологічного супроводу навчального процесу.

Біографія автора

Ірина Доннікова , Національний університет «Одеська морська академія»

доктор філософських наук, професор, завідувачка кафедри філософії

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-30

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ