БАРОКОВІСТЬ У ЛІТУРГІЙНІЙ МУЗИЦІ УКРАЇНИ XVII–XVIII СТОЛІТЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.v34i34.316

Ключові слова:

українське бароко, літургійна музика, партесний спів, піснеспіви православ’я, культурна ідентичність, етнонаціональна ментальність

Анотація

Аналізуються характерні особливості бароковості української літургійної музики XVII-XVIII століть, внесок барокової музичної культури у становлення етнонаціональної ментальності. Розкривається вплив «бароковості» літургійної музики України XVII-XVIII століть на формування національної стилістики музичної культури та культурної самосвідомості українства. Висвітлюються деякі аспекти переходу митців до нової системи запису церковної музики, утвердження в українській музичній практиці багатоголосся, партесного співу, окреслюються його характерні ознаки.

Біографія автора

Ольга Сапожнік , Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ.

кандидат педагогічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-20

Номер

Розділ

ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКА СПАДЩИНА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ