ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ СУЧАСНОЇ НІМЕЧЧИНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi31.233

Ключові слова:

освіта, музична освіта, культурна політика федеральних земель, тенденції розвитку,  вищі навчальні заклади, культурно-освітня сфера, Німеччина.

Анотація

Досліджуються загальні та пріоритетні тенденції розвитку музичної освіти та діяльності вищих музичних освітніх закладів ФРН. Здійснено огляд історіографії та джерел щодо музичної освіти як компоненту культурної політики Німеччини. Визначено роль та значення музичної освіти ФРН, розглянуто особливості її розвитку, проблеми та перспективи. Вивчивши досвід вищої музичної освіти країни, розкрито провідні тенденції її розвитку в умовах поступової трансформації згідно із загальноєвропейськими стандартами.

Біографія автора

Аліна Олійник, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-16

Як цитувати

Олійник, А. (2020). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ СУЧАСНОЇ НІМЕЧЧИНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ (НАПРЯМ КУЛЬТУРОЛОГІЯ), (31), 140–146. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi31.233

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.