ЕКРАНІЗОВАНЕ МАЙБУТНЄ : ШІ У РЕЦЕПТИВНИХ ПРАКТИКАХ СУЧАСНОГО КІНОМИСТЕЦТВА

Автор(и)

Ключові слова:

прогностична функція культури, футурологія, штучний інтелект, кінематограф, культурні практики, візуальні наративи, футурологічний аналіз, культурні проблеми, візуалізація майбутнього, постгуманізм, симулякр, кіберпанк, соціокультурні трансформацію

Анотація

Аналізується рецепція ШІ в китайському і американському кінематографі останніх років на прикладі фільмів «Мандрівна Земля», «Мандрівна Земля-2» і двох останніх серій «Місія нездійсненна». Відзначено спільні і відмінні риси у ставленні до нових технологій, а також зміни у цьому ставленні, які наявні, незважаючи на незначний інтервал між частинами фільмів. Наголошено на відмінностях між розумінням перспектив взаємодії з ШІ в різних світоглядних моделях.

Біографія автора

Галина ОСТРОВЕРХОВА, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

здобувачка ІІІ освітньо-наукового ступеня, кафедра культурології

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-12-22

Як цитувати

ОСТРОВЕРХОВА, Г. (2025). ЕКРАНІЗОВАНЕ МАЙБУТНЄ : ШІ У РЕЦЕПТИВНИХ ПРАКТИКАХ СУЧАСНОГО КІНОМИСТЕЦТВА. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА : МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, ШЛЯХИ РОЗВИТКУ, (51), 217–221. вилучено із https://zbirnyky.rshu.edu.ua/index.php/ucpmk/article/view/1048

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МИСТЕЦЬКІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Схожі статті

<< < 49 50 51 52 53 54 55 56 57 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.